PPC Expert Hatırlatma: İş kanunu 25/II-a maddesi gereğince CV’de yanlış bilgi vermek kanunen size karşı kullanılabilir. Adınız ve Soyadınız * E-posta adresi * Keyword araştırma ve analizi için hangi araçları kullanıyorsunuz? Bahseder misiniz? * Remarketing türleri nelerdir, ne tür kampanyalar için hangisi kullanılmalıdır ? * Segment ve Audience seçimi yapılırken en önemli faktörler nelerdir? Hangi kriterler göz önünde bulundurulmalıdır? * CTR nedir? Nasıl hesaplanır ve bir websitesi için nasıl iyileştirilebilir ? * Bounce rate nedir, nasıl iyileştirilebilir? optimal bounce rate oranı % kaç olmalıdır?* Ads- CPC sabit tutulurken Daha yüksek dönüşüm oranına ulaşmak için neler yapılabilir?* Ads- Google Quality Score nasıl yönetilir, yükseltilmesi için neler yapılmalıdır? * Ads- Adwords içerisinde Açık artırmalar nasıl çalışır ? * Ads- Neden Display ve Search network kampanyaları birbirlerinden ayrıştırılmalıdır? * GTM - Google Tag Manager ne amaçla kullanılır, faydaları nelerdir ? * GTM - dataLayer nedir? * GTM - Google Tag Manager ile yapılan implementasyon un çalışıp çalışmadığından nasıl emin olabiliriz ? * GTM - GTM dataLAyer da doğru ayarlanan “Tüm Sayfalar” trigger, doğru çalışmıyor ise bunun nedeni ne olabilir? * Google Analytics bilginizi derecelendirin 1 den 10 a kadar. * 12345678910 Google Ads bilginizi derecelendirin 1 den 10 a kadar * 12345678910 Google Tag Manager bilginizi derecelendirin 1 den 10 a kadar * 12345678910 Lütfen CV'nizi ekleyin. *